Odkud přichází váš balíček z TianDe? Podívejte se s námi do Geisu

Naše zboží naskladňují, rovnají do regálů, sbírají a balí pečlivé ruce pracovníků v jedné z největších logistických firem v Česku. V říjnu jsme se do Geisu vydali na malou exkurzi, abyste se i vy mohli podívat, jak neviditelné procesy e-shopu vypadají v reálném světě.

Virtuální cesty nákupů se v Geisu zhmotní přímo před vámi. Jejich systém hlídá polepy zboží i jeho expiraci

V poledne jsme se vydali do skladů, kde zboží čeká na svou cestu za vámi. Když jsme vstoupili do haly, uvítaly nás vysoké regály seřazené v několika uličkách. Právě sem přichází na paletách krabice s veškerým zbožím.
Obrazek
Pracovníci skladu je musí otevřít, zkontrolovat trvanlivost produktů, české polepy a zadat do systému datum expirace. Ten potom automaticky hlídá, aby z Geisu neodešlo žádné prošlé zboží. S ohledem na expiraci se řeší i konkrétní umístění produktů v regálech. Pokud někde chybí české polepy, pracovníci je musí doplnit. Všechny tyhle procesy jsou pro náš e-shop zcela zásadní, protože mají přímý vliv na kvalitu našich služeb.
Sklad Geisu

Za jediný den Geis odbaví až
1 000 vašich objednávek. Na vlastní oči vidíte, jakou cestu musí zboží urazit, než dojede k vám domů

Před “tianďáckou” uličkou sledujeme velkou tabuli s počtem objednávek, které je dnes potřeba vyřídit. Průvodkyně nám popisuje, jak se objednávky přenáší ze systému do skladu a následně do tabletů jednotlivých pickerů (lidí, kteří sbírají a kompletují produkty z jednotlivých objednávek).

Každý picker vybavuje 12 objednávek najednou. Informace o zboží má pořád u sebe

Prohlížíme si vozík pickera s 12 šedými boxíky. Každá objednávka má svou vlastní přihrádku. Picker si jednotlivé objednávky naskenuje a na tabletu hned vidí k jakému místu má jít, co a kolikrát vzít a do jakého boxíku vše dát. Pro náš e-shopu tu pracuje asi 10 lidí, takže se najednou připravuje až 120 objednávek. Jedním z pickerů je i paní Daniela:
Pickování objednávek - exkurze pro TianDe Měčín v Geisu
„Pracujeme tu pouze na ranní směnu a já pickuji jen pro TianDe. Celý systém zpracování objednávek je velmi přehledný a snadný. I když se to ze začátku zdá možná složité. Líbí se mi, že díky jasně daným procesům můžete pracovat v klidu a nemusíte se bát chyb. Na ty vás totiž tahle čtečka hned upozorní.”  

Od pickování se přesouváme k balícím stolům. Pracovníci tu ve dvou připravují vaše balíčky na cestu

Monitor nad balícím pultem ukazuje seznam položek, které do konkrétní objednávky patří. Pracovník postupně načte jejich čárové kódy a ony z obrazovky postupně zmizí. Tím si zkontroluje, že je objednávka kompletní. Součástí tohoto seznamu jsou i dárky, které mají ve skladu speciální místo a jsou označené samolepkou. Všechny položky posune po pultu svému kolegovi. Ten už má připravený správný typ krabice. Probalí ji igelitem a vloží do ní nachystané produkty.
Obrazek
Šampony, kondicionéry a další “rizikové” produkty ještě obalí igelitem. Poloprázdné balíky vystele, aby nedošlo k mechanickému poškození produktů během přepravy. Pak už se na balíček jen nalepí etiketa, páska s logem TianDe a po páse se posílá dál.

Obsah vašich balíčků i proces balení se zaznamenává na kamery. Všechno se dá dohledat

Celý sklad je monitorován kamerami. To se týká i balícího pultu, kde se nahrává balení každé objednávky. Zpětně se dá dohledat, co přesně bylo do vašeho balíčku zabaleno a následně odesláno. Pokud by z Geisu odešel balík s chybějícím produktem, ze záznamů se to dá zjistit i s odstupem. Tyto případy jsou ale velmi vzácné.
Balení objednávek, exkurze TianDe v Geisu

Dejte si pozor na poničené krabice, když je přebíráte od dopravce

Riziko nekompletního zboží hrozí zejména v případě, když vám domů přijde poničená krabice. Pokud vidíte, že je pomuchlaná, pootevřená nebo jinak mechanicky poničená, nikdy ji od dopravce nepřebírejte. Někdo se do ní mohl zkoušet dostat a v takovém případě nemůžeme zaručit, že vám došlo, co mělo. Nemáme to ani jak zpětně dohledat. Balík odmítněte a obratem nás kontaktujte. Pomůžeme vám situaci vyřešit.
Exkurze e-shopu TianDe v Geisu

5 důvodů, proč jsme si vybrali právě společnost Geis

  • Rychlé a spolehlivé vyřízení objednávek (sbírání produktů, balení)
  • Velký důraz na čistotu (každý den se tu uklízí, aby byly balíky i produkty čisté)
  • Moderní technologie a vybavení skladů
  • Efektivní procesy pickování a balení, které urychlují zpracování objednávek
  • Máme více času na péči o zákazníky a další rozvoj e-shopu

Královské díky za tisíce vašich recenzí na Heurece

99%
zákazníků nás v dotazníku spokojenosti doporučuje na Heureka.cz. Celkem už máme přes 10 000 ověřených recenzí.
4.9 (z 5) je celkové hodnocení spokojenosti
Ověřeno zákazníky
Ověřeno zákazníky
Shop roku 2020 Shop roku 2020 finalista Shop roku 2019 Shop roku 2018 Shop roku 2017